Ga naar de inhoud
Home » Klachtenreglement

Klachtenreglement

Bedrijfsgegevens

Anna-Renske Oenema – Coach
Dokter Miedemastrjitte 4, 8635 MA Boazum
T 06 12 07 21 37
https://anna-renske-oenema.nl/
coaching@anna-renske-oenema.nl
KvK-nummer: 85853771
BTW-nummer: NL004158043B92

KLACHTENREGLEMENT ‘Anna-Renske Oenema – Coach’

Klachten en geschillen

1. Mocht u niet tevreden zijn of een klacht hebben, voel u dan vrij om dit mondeling tijdens een sessie of schriftelijk via de mail bespreekbaar te maken met Anna-Renske Oenema, zodat we er samen bij stil kunnen staan, het er met aandacht over kunnen hebben en vervolgens naar een oplossing kunnen zoeken. Anna-Renske Oenema zal hier alle moeite voor doen en vertrouwelijk met de klacht omgaan. Binnen twee weken zal de klacht opgepakt worden. Mocht dat niet lukken, dan koppelt Anna-Renske Oenema dit terug en geeft ze aan wat wel binnen de mogelijkheden ligt qua termijn.

2. Anna-Renske Oenema is lid van de Nederlandse Orde voor Beroepscoaches (NOBCO). Mocht het onverhoopt niet lukken om samen het probleem op te lossen, dan wordt er een onafhankelijke derde ingeschakeld: de voorzitter van de geschillencommissie van de NOBCO klachtencommissie. De uitspraak van deze derde is dan bindend voor Anna-Renske Oenema van ‘Anna-Renske Oenema – Coach’.

3. Bij klachten en geschillen zullen de klachten- en geschillenprocedure van de NOBCO worden aangehouden:

3.1 Klachtenprocedure NOBCO
Samenhangend met de Internationale Ethische Code – NOBCO ethische code voor coaches heeft NOBCO een klachtenprocedure en klachtenreglement.

3.2 Geregistreerde klachtencommissie
Doel van de klachtenprocedure is het uniform en objectief onderzoeken, beoordelen en toezien op de afhandeling van klachten van coachees of opdrachtgevers over bij NOBCO aangesloten beroepscoaches. Klachtenprocedures worden volgens het klachtenreglement afgehandeld door de Klachtencommissie.

Klachten kunnen betrekking hebben op:
· nalatig handelen van NOBCO-coach bij uitvoering van een opdracht
· financiële geschillen, voortvloeiend uit het coachcontract

3.3 Het Klachtenreglement
Klik hier voor het complete Klachtenreglement met daarin de beschreven Klachtenprocedure.

3.4 Klacht indienen
Hebt u een klacht, waar u samen met Anna-Renske Oenema niet uitkomt?
Een klacht over een NOBCO-coach kan ingediend worden via deze link:
https://www.nobco.nl/over-nobco/kwaliteitsborging/klacht-indienen

Op de overeenkomst en de relatie tussen opdrachtnemer en opdrachtgever en coachee (opdrachtgever en coachee kunnen ook één en dezelfde zijn) is Nederlands recht van toepassing. De geschillen voortvloeiend uit de rechtsverhouding worden in hoogste instantie uitsluitend aan de Nederlandse rechter ter beoordeling voorgelegd.